Cytaty

INTEGRALNY RZYMSKI KATOLICYZM * NACJONALIZM INTEGRALNY * NARODOWY SOLIDARYZM * UNIWERSALIZM * REWOLUCJA KONSERWATYWNA * EUROPA WOLNYCH NARODÓW

PRZECIWKO KOMUNIZMOWI I KAPITALIZMOWI! ZA NARODOWYM SOLIDARYZMEM PAŃSTWA!

PORTAL PUBLICYSTYCZNY FRONTU REX - RNR

Codziennik internetowy (wydarzenia - relacje - artykuły)

„Pro Fide, Rege et Patria” – „Za Wiarę, Króla i Ojczyznę”

PRZEŁOM NARODOWY - jest to projekt polityczny łączący w sobie ideę hierarchiczną z myślą narodową w duchu rzymskiego katolicyzmu, dążący do zmiany obecnego Systemu politycznego w sposób radykalny i trwały

piątek, 10 lutego 2017

Zawieszenie współpracy pomiędzy CEP a „Sumienie Narodu TV” – oświadczenie


Znalezione obrazy dla zapytania centrum edukacyjne powiśle
Oświadczenie Rafała Mossakowskiego o zawieszeniu współpracy pomiędzy Centrum Edukacyjnym Powiśle a kanałem „Sumienie Narodu TV”.

Warszawa, 26 stycznia 2017 r.

Z powodu braku możliwości uzdrowienia mojej współpracy z Dariuszem Jaworowskim – oświadczam, że zawieszam wszelką współpracę pomiędzy reprezentowanym przeze mnie Centrum Edukacyjnym Powiśle a reprezentowanym przez niego kanałem YouTube pod nazwą „Sumienie Narodu TV”.

Nigdy w przeszłości ani aktualnie nie miałem jakiegokolwiek wpływu na oblicze programowe „Sumienie Narodu TV” – tym bardziej nie byłem „właścicielem” czy nawet „dyrektorem” tegoż kanału – co kłamliwie zarzucają mi niektórzy. Natomiast spotkało mnie z powodu współpracy z tym kanałem wiele personalnych fałszywych i krzywdzących opinii i ataków. Kanał „Sumienie Narodu TV” prowadzi Dariusz Jaworowski i to on jednoosobowo decyduje o tym co się na tym kanale znajduje. Współpracowałem z tym kanałem przeprowadzając kilkadziesiąt wywiadów dla „Sumienia Narodu” przez 8 miesięcy od 20 kwietnia (wywiad z Karatem) do 20 grudnia 2016 r. (wywiad z Jabłonowskim). Poza tym okresem bezpośredniej współpracy Dariusz Jaworowski nagrywał także i publikował na kanale „Sumienie Narodu” kilkadziesiąt filmów z wykładów przeze mnie organizowanych m.in. jako CEP – Centrum Edukacyjne Powiśle, „Magna Polonia”, Stowarzyszenie im. Bpa Kajetana Sołtyka czy też „Pobudka” Grzegorza Brauna.

Myślałem, że będzie to kanał o charakterze patriotycznym, tradycjonalistycznym, katolicko-narodowym i autentycznie antysystemowym (PiS-PO to jedno zło!). Niestety nie mogę zgodzić się z polityką Dariusza Jaworowskiego, który coraz częściej umieszczał wbrew moim protestom i dezaprobacie obce mi ideowo treści, które moim zdaniem nie powinny pojawiać się na tego typu kanale – np:
  • wywiady Jana Bodakowskiego m.in. z: Gadzinowskim, Millerem czy Ikonowiczem,
  • wywiady Zenona Nowaka m.in. z: Petru, Kijowskim, Kopacz ale także z Beatą Szydło czy Marianem Kowalskim,
  • wywiad Nabila al Malazi z Sławomirem Zakrzewskim na tematy polityki międzynarodowej i wewnętrznej Polski podczas antyamerykańskiej demonstracji zorganizowanej przez partię „Zmiana” – pomimo, że wcześniej ustaliliśmy, że „Sumienie Narodu” nie będzie propagować działań tej partii i jej przedstawicieli a także pana Zakrzewskiego – wyjątkiem miały być wypowiedzi dotyczące tylko i wyłącznie Syrii i terroryzmu ISIS ze strony pana al Malazi,
  • wielokrotnie powtarzane na „Sumieniu Narodu” bezkrytycznie prorosyjskie a przez to kłamliwe i dezinformujące  wystąpienia Aleksandra Jabłonowskiego (Wojciecha Olszańskiego) w pojedynkę lub z udziałem Macieja Poręby – obaj panowie stracili dla mnie wiarygodność co najmniej od momentu zaangażowania się w inicjatywę tzw. „Braterstwa Polsko – Rosyjskiego” propagowaną przez tzw. „Telewizję Narodową” prowadzoną przez Eugeniusza Sendeckiego i Damiana Bieńko – szef tej inicjatywy niejaki Piotr Radtke nazwał nas „Swołoczą” jako organizatorów pikiety pod pomnikiem Sowieciarzy w Parku Skaryszewskim dotyczącej z jednej strony usunięcia sowieckich pomników na cmentarze połączonej z protestem wobec sprowadzania wojsk amerykańskich do Polski,
  • dopuszczenie do prowadzenia spotkania pod szyldem „Sumienia Narodu” przez pana Karola Szwalbe – byłego komendanta policji w Radomiu, który zasłynął w Polsce jako ten, który usuwał krzyże wiszące w radomskiej komendzie policji oraz zabraniał udziału policjantów w pielgrzymkach religijnych – w spotkaniu brali udział Wojciech Olszański i Maciej Poręba,
  • doprowadzenie do tego, że „Sumienie Narodu” stało się kanałem brukowym, rynsztokiem czy wręcz kloaką poprzez wulgarne treści zwłaszcza w wykonaniu Aleksandra Jabłonowskiego, który wielokrotnie obrażał adwersarzy określeniami typu: kanalie, szuje, alfonsi a także np. plując przed kamerą – czym dawał wyraz pogłębiającej się własnej frustracji i jak sam powiedział „wściekliźnie, która w nim pulsuje”. Wielokrotnie prosiłem o usuniecie tego typu zachowań zwłaszcza z materiałów z moim udziałem – niestety bezskutecznie                                                                                                                                                                                                                   Nie mogę  sobie pozwolić aby moją osobę i Centrum Edukacyjne Powiśle kojarzono z tego typu treściami – dlatego informuję jak na wstępie – o zawieszeniu wszelkiej współpracy z kanałem „Sumienie Narodu TV”.                                                                                                                                                            Rafał Mossakowski