Cytaty

INTEGRALNY RZYMSKI KATOLICYZM * NACJONALIZM INTEGRALNY * NARODOWY SOLIDARYZM * UNIWERSALIZM * REWOLUCJA KONSERWATYWNA * EUROPA WOLNYCH NARODÓW

PRZECIWKO KOMUNIZMOWI I KAPITALIZMOWI! ZA NARODOWYM SOLIDARYZMEM PAŃSTWA!

PORTAL PUBLICYSTYCZNY FRONTU REX - RNR

Codziennik internetowy (wydarzenia - relacje - artykuły)

„Pro Fide, Rege et Patria” – „Za Wiarę, Króla i Ojczyznę”

PRZEŁOM NARODOWY - jest to projekt polityczny łączący w sobie ideę hierarchiczną z myślą narodową w duchu rzymskiego katolicyzmu, dążący do zmiany obecnego Systemu politycznego w sposób radykalny i trwały

sobota, 19 maja 2018

Prośba o pomoc dla naszego Kolegi Michała Tomanka

      Nasz kolega Michał Tomanek, działacz pro-life, jest osobą sparaliżowaną, jeżdżącą na wózku. Wózek, którego używa, jest już stary, praktycznie nienadający się do naprawy. Mieszka w Ośrodku dla Niepełnosprawnych w Borowej Wsi.

Michał jest osobą pogodną, kochającą ludzi. Jest poetą. Oto jeden z Jego wierszy, który pokazuje, kim jest Michał:

 Wózek to tylko moje nogi 

Choć nie jestem najpiękniejszy, 
choć nie jestem najmądrzejszy,
choć nie jestem najbogatszy,
choć sam potrzebuję pomocy
każdego dnia...
Wciąż staram się pomagać.  
Inny człowiek może tej pomocy potrzebować dużo bardziej.
Wózek to tylko moje nogi. 
Poniżej publikujemy list, który przysłał Michał:


PROSZĘ PODAJ DALAJ I PROSZĘ JEŚLI MOŻESZ MI POMÓZ
KAŻDY ZŁOTEK SIĘ LICZY 1zł 2zł 3zł 4zł 5zl

KTO CHCIAŁ BY MI POMOMÓZ ZEBRAĆ 4000 ZŁ bezpośrednio na niniejsze konto:

02 1160 2202 0000 0003 4654 6751 dopisek POMOC NA Wózek dla Michała

MAM JUŻ WYBRANY Z ZAGRANICY SKLEP MI GO SPROWADZIŁ PRÓBOWAŁEM GO JUŻ Z WIDOM JEST I MOGĘ SIĘ POŁOŻYĆ NA NIM
NAZWA WÓZKA TO PUMA. BO MÓJ PADŁ JUŻ PRAWIE CAŁY JUŻ SIĘ BOJĘ NA NIM DALEJ POJECHAĆ

JUŻ WAM DZIĘKI

Prosimy o pomoc w zakupie wózka dla Michała.

Redakcja Christus Rex